poniedziałek, 23 lutego 2015

Spotkanie z ojcem

Kiara ostatnio była zazdrosna. Widziała, jak jej mama bawiła się z Kovu.

Kiedy znowu zobaczyła, że tak się bawią, nie wytrzymała i pobiegła do swojego partnera.
- Kovu! Dlaczego ganiasz się z moją mamą?
- Kiaro, uspokój się - powiedział troskliwie lew - Ja i Nala jesteśmy prawie rodziną.
- Zgadza się - powiedziała lwica - Mój ojciec to Skaza, a Kovu jest synem Skazy. Jesteśmy pół rodzeństwem.
- Właściwie, - powiedziała Kiara - to Kovu jest przybranym synem Skazy. Jego ojciec jest nieznany.
Kovu westchnął smutno. Nie znał swojego ojca, co bardzo go dołowało. Kiedyś tylko widział lwa podobnego do siebie, ale ten był w wieku jego pół-przybranej-siostry, więc nie mógłby być jego ojcem. Dokładniej to był Chumvi.
Wieczorem Kovu położył się na szczycie Lwiej Skały i rozmyślał. Podszedł do niego Chumvi.
- Chłopie, czemu się smucisz?
- Nie mam pojęcia kim jest mój ojciec.
- Kovu, chodź za mną.
Poszli na sawannę w duże drzewa. Z każdych stron otaczały ich liście.
- Kovu, ja jestem twoim tatą.
Młody lew zamiast się ucieszyć, wydał z siebie ryk wściekłości.
- Byłeś tam! Na Złej Ziemi! Żyłeś tam! Widziałeś jak dorastam! Wiele razy rozmawialiśmy, a ty nigdy nie byłeś na tyle odważny, bo powiedzieć mi prawdę!
Chumvi zareagował w ten sam sposób.
- Ciesz się, że twoim ojcem nie jest Skaza! Nie jesteś jego synem ale... - Chumviemu załamał się głos i powiedział szeptem - ja nim jestem...
- Co?
- JESTEM SYNEM SKAZY!
Słowa te odbiły się echem po całej Lwiej Ziemi. Brat Kuli uciekł w gęstwinę drzew, a Kovu próbował otrząsnąć się ze spotkania ze swoim prawdziwym ojcem.

5 komentarzy:

  1. Ciekawy rozdział ;D dużo się dowiedziałam o Kovu. ciekawy wątek - chodzi mi o to wszystko związane z rodziną Kovu, i to, że Chumvi jest synem Skazy... Czasem to dobrze, że mało wiadomo o tym, kim są dzieci Skazy - można postawić na kreatywność i więcej wymyślić, no i to właśnie lubię ;D

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne opowiadanie.
    Biedny Kovu.........wychowywał się bez ojca przez to że Chumvi nie miał mu odwagi to powiedzieć.
    Aż tak mi się nie spieszy do narodzin maluchów, więc cieszę się że jeszcze się nie urodziły.
    Nawet by było ciekawie gdyby Kovu i Nala mieli romans.
    Ciekawa jestem kim tym razem będą dzieci Kovu i Kiary.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :3 Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Skaza jest ojcem kovu. Kim jest matką kovu nala

    OdpowiedzUsuń
  5. Zira jest siostrą simby

    OdpowiedzUsuń