sobota, 21 lutego 2015

Ciąża Kiary

Kiara wybiegła z baobabu Rafikiego i pognała ku wodopojowi, tak szybko, że jej dwie towarzyszki, Nala i Vitani, ledwie ją doganiały.
Na małej skale leżał wygrzewający się na słońcu Kovu. próbował uciąć sobie małą drzemkę, kiedy coś przeleciało nad jego głową i chlupnęło mocno do wody. Tym czymś była Kiara.

- A dokąd tak się spieszysz? - zaśmiał się lew.
Lwica wyszła z wody i otrzepała się, mocząc lekko swojego partnera. Jako para byli najszczęśliwsi pod słońcem.
- Kovu! Muszę ci coś powiedzieć! - krzyknęła lwica i przytulił się do partnera - Będziemy rodzicami!


Młody lew stał zdezorientowany.

- Ale skąd to wiesz? - zapytał.
- Byłam u Rafikiego, bo źle się czułam. On mi powiedział, że jestem w ciąży!

9 komentarzy:

  1. Coś czuje że Kovu się nie ucieszył...
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale będzie zadowolony kiedy się urodzą

      Usuń
  2. Słodkie < 3
    Ciekawe jakie będą ich dzieci ;)

    Zapraszam do mnie:
    Mydream-chaos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie musisz pisać dalej bo mnie to naprawdę wciągneło :) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny blog, nie przestawaj i pisz dalej a z przyjemnością będę czytać

    OdpowiedzUsuń
  5. The words are not how I would use them but the story is great

    OdpowiedzUsuń
  6. 43 year old Data Coordiator Ernesto Chewter, hailing from Camrose enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Archery. Took a trip to Boyana Church and drives a Ferrari 857 Sport. na stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń